Subject: FW: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 08:24:34 +0300

From: Andres Saamot <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 2, 2024 11:11 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Sebra kinnistu juurdepääsutee võimalikkusest.

Pealkiri: Juurdepääsu tagamisest riigiteelt nr 17177 Haljala aleviku 
Mikotini, Rebase, Lõvi ja Sebra maaüksustele

Registreerimise kuupäev: 14.07.2023

Registreerimise number: 7.2-2/23/15494-2.

Saadan siis küsimuse suletavate tee osas:

Telefonivestluse jätkuks siis saan aru et sulgema peaks kas Lõokese 
(joonisel 1.) sissesõidu või siis Võsu mnt 51 diagonaali (joonisel 2.).

Ei pea sulgema mõlemaid teeotsi et teostada piiriäärset juurepääsutee 
varianti. (joonisel 3.)

Tervitades Andres.

53926152.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.